Matlista v.30

Nu är det vardag igen och jag har återgått till min vanliga planeringslivsstil. Det innebär att matlistorna nu är tillbaka och vad jag saknat dem, det är ju skitjobbigt att inte veta vad jag ska laga till middag. Behöva komma på det i värsta hungersuget är inte det lättaste så jag är fast besluten att fortsätta med min veckoplanering på söndagar. Här är veckans vardagsmat.


Måndag:
Kycklingpastasås med vitlök och soltorkade tomater, fullkornslinguine och ångkokt broccoli.
Recept

Tisdag:
Sesampanerade linsbiffar och vitkålssallad.
Recept

Onsdag:
Ugnsstekt laxfilé med vitlöksfräst spenat och färskpotatis.

Torsdag:
Het böngryta.

Fredag:
Stekt halloumi och ugnsrostade grönsaker.


Mumsiga linsbiffar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0