Ett slut och en början

Ja, om några dagar kommer jag att byta blogg och då är ni varmt välkomna att följa med mig till den nya. Det har dock varit lite krångel så jag återkommer med adressen till den nya bloggen. Det kommer inte att bli några förändringar i och med den nya bloggen men det kommer att se lite annorlunda ut eftersom alla Pralins bloggar ska se likadana ut.

Den här bloggen kommer dock att finnas kvar eftersom jag har en massa gamla goa recept här och det händer nog att jag lägger upp recept dubbelt i framtiden. Fullkornsfia.blogg.se är ju liksom min priviata kokbok och så kommer det väl att förbli. Jag rekommenderar att du så snart jag lägger ut adressen till den nya bloggen, spar ner den men även sparar den gamla för äldre recept.

Nu ska jag iväg till Borlänge kommuns hälsodagar och ställa ut. Stod där hela dagen igår också men i eftermiddag blir det endast halvdag eftersom vi åker till Grövelsjön ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0