Ryggskadad

Sälen var toppen och skidåkningen började bra. Perfekt vallade skidor och bra spår. Vi hade ju planerat 5 mil per dag men dag 1 blev det "bara" 4.6 då vi ville vara med sista timmen på after ski:n. Det var ett bra beslut!

Jag fick lite känningar i ryggen efter några mil men tänkte att det förmodligen skulle gå över men där hade jag fel. Någonting låg i kläm och jag kunde inte gå upprätt. Det gjorde ont oavsett om jag gick, stod, satt eller låg. Mina vänner sa att det såg ut som om jag hade bajsat på mig när jag gick.

Natten till lördagen vaknade jag varje gång jag vände mig men trots detta var jag envis nog att ge mig ut i skidspåret även denna dag. Att åka 5 mil hade jag dock lagt ner. Det blev i alla fall 1.6 mil men sista varvet åkte jag endast pga min envishet. Förutom ryggen var skidorna betydligt sämre pga att vår termometer visade fel och jag lade på "fel" valla.

Trots detta hade jag en underbar långhelg med mina vänner!!!



Det här solrosbrödet var mycket omtyckt av mina skidåkande vänner. Mycket nyttig energi från massor av solroskärnor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0