Iso dag 3

Idag har jag mått prima, vaknade utan huvudvärk. Jag känner mig nöjd och magen är bättre.

Det har varit en skön dag idag. Vi har fixat mycket här hemma - sånt som legat över oss ett tag. Vi gjorde rent köket ordentligt - frostade av frysen, städade ugnen, diskade fläktfiltret och torkade av alla skåp och lådor.

Jag ökade mitt energiintag lite grann idag och det slutade på strax under 2000 kcal. Till frukost blev det frukt, fil blandat med keso och två ägg. Mellanmålet på förmiddagen bestod av ett äpple och lite nötter. Sallad med tonfisk och avokado blev min lunch men jag ångrar att jag inte åt varm mat eftersom det varit så fruktansvärt kallt idag. Kompenserade den kalla lunchen med en kanna te efteråt :) En bit ost och en halv avokado med örtsalt, mums! Middagen var supergod - ugnsstekt laxfilé, kokt potatis, massa ärtor och kall vitlökssås av kesella.


Jag älskar lax och ärtor skulle jag kunna äta varje dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0