Uppmärksammad blogg

Min blogg har blivit uppmärksammad av Dalarnas Tidningar och jag har blivit tillfrågad om att börja blogga på deras Pralin Community. Pralin är helgmagasinet som följer med morgontidningen på lördagen och i mars är det 5 års jubileum. Detta firas med att starta ett community på hemsidan och det är där jag kommer in. Tillsammans med ett trevligt gäng dalabloggare blev jag inbjuden till en mingelkväll i torsdags där de berättade om hur de tänkt sig. Jag kommer att fortsätta blogga om hälsa, träning, mat och bakning men under en annan adress.

Jag hoppas verkligen att ni läsare följer med i flytten!!!


Kommentarer
Postat av: Natalie

Wow...grattis! Vad roligt.

Klart man följer med...vilken adress blir det?

KRAM

2010-02-21 @ 12:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0