Följ mig i spåret via nätet

Alla ni som sitter hemma imorgon eller åtminstone har tillgång till internet kan följa mig i Vasaloppsspåret. Mitt mål är att åka under 9 timmar men är föret som förra året blir det svårt men jag hoppas på bättre väder så jag kan ta mig i mål strax före kl: 16.00.

Klicka HÄR för att komma till resultatsidan.

När du kommit till resultatsidan fyller du i mitt namn eller mitt startnummer som är: 10770.

Om du inte har tillgång till internet men ändå vill veta hur det går för mig på färden från Sälen till Mora kan du beställa resultaten direkt till mobilen. Då får du samma uppdateringar som syns på nätet fast via SMS.

Så här gör du:
Skicka ett sms med texten: VASA ÖS 10770 till nummer 72777.
Kostnad: 30kr

Vill du läsa mer om SMS-tjänsten? Klicka HÄR!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Grattis. Såg precis att du klarat ditt mål; under 9 timmar. Riktigt bra gjort och hoppas du tyckte det var kul!

2010-03-01 @ 22:03:33
URL: http://evelinaochjonatan.blogg.se/
Postat av: Erica

GRATTIS, 08.54!!

2010-03-02 @ 16:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0