Gratis hälsorådgivning

Nu är jag hemma igen efter en underbar vecka i Sthlm. Jag har lärt mig massor på kursen och längtar tills vecka 43 då kursen fortsätter. I veckan gäller det att plugga, plugga, plugga. har en del anteckningar att skriva rent och en himla massa böcker att läsa. Tur att det är ett ämne som är hur kul som helst :)

På måndag kväll ska jag dela med mig av mina nya kunskaper för då är alla som vill välkomna på gratis hälsorådgivning kl: 18-21 på Hälsoguiden. Sprid informationen till alla som är intresserade!!!

Kommentarer
Postat av: Suzan

Antar att den dagen redan har varit eftersom du publicerade den 10:e?

2009-10-18 @ 00:12:47
URL: http://ettdussinpannor.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0