Trött, tröttare, tröttast.

Det har verkligen varit en fantastisk helg på alla sätt och vis men nu är jag sjukt trött. Jobbade ju i fredags efter att jag endast sovit 3½ timme och det var extremt kämpigt att gå upp men jag lyckades jobba till strax efter lunch. Det blev en tupplur på eftermiddagen och jag klarade av fredagens festivalande också :)

Det har varit så sjukt mycket folk i stan och alla restauranger och butiker måste ha tjänat miljoner senaste veckan. Kul för stan men mindre kul är att festivalcampingen tydligen var under all kritik. Jag var ju (tack o lov) inte där och min festival var jättebra. Vädret var toppen, liksom musiken och alla mina vänner :) Bäst på musikfronten var nog Goodlooking Trash från Borlänge men The Sounds gjorde också bra ifrån sig, liksom alltid. Mötley Crue var det sämsta jag sett och för mig är det oförståeligt att betala ett par miljoner för gnisslande gitarrsolon som är 10 minuter långa...

Grillfest hos Myran på lördag eftermiddag var varmt men härligt liksom thaimaten i Soltorgsparken på fredagskvällen. Inne på området såldes den godast Phad Thaien jag ätit på mycket länge, prisvärd var den också. Min mage var dock mindre glad över att få opassande mat på konstiga tider så både fredagen och lördagen slutade i kramper.

Nu ska jag laga lite mat och sen dyka ner i sängen för att sova gott hela natten. Imorgon bitti ska jag gå ut på en lång härlig stavpromenad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0