Peace & Love

Ja, idag drar festivalen igång på allvar och då är det också dags för mig att bege mig dit och spendera tre kvällar/nätter på festivalområdet. Det ska bli galet kul och jag har fått med mig sambon också. Det blev en bra deal för oss både eftersom jag vann en biljett efter att jag redan köpt en. Han fick då köpa min till halva priset så nu går både på festivalen för halva priset :)




Till festivalen kommer fler besökare än nånsin, 36.000 och det innebär att Borlänge ökar sin befolkning med 60%. Rätt häftigt! Det är en massa bra band som underhåller dessa tre dagar på flera stora scener. Lars Winnerbäck ska göra TRE spelningar!!!


Kommentarer
Postat av: Sockertoppan

Jag var på Peace & Love igår (torsdag) och vilken härlig kväll det var! Underbart väder och skön stämning! :)

2009-06-26 @ 21:21:28
URL: http://sockertoppan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0