Jag har inga kläder.


Undra hur ofta jag säger att jag inte har några kläder att ha på mig...? Så här såg iaf vardagsrummet ut när jag rensade min garderob. Inga kläder, nej just det :)

Insåg att jag nog har på tok för mycket kläder eftersom jag glömt bort en hel del som låg i lådor eller hängde lite kalle bakom. Nu har jag iaf mycket bättre ordning och tre kassar med kläder skickade jag hem till mamma. Bra jobbat tycker jag. Fast inga skor följde med ut ur lägenheten trots att det kanske borde följt med några par, men men...

Det var hälsosamt för mig att rensa garderoben för jag blev att må så bra och sen tog jag tag i kylskåpet så nu är det också rensat.

Kommentarer
Postat av: Mamsen!

Men jag har dessto mer nu. Tack!

2009-06-25 @ 01:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0