Nybliven rallybrud

ja, jag har blivit rallyfrälst. Kanske inte riktigt men jag har haft en toppenhelg i Höljes. Jag var jätteduktig på att slappna av och jag levde verkligen i nuet. Är sååå stolt över mig själv för det. Det är helt sjukt va mycket folk det var där ute i ingenstans. Finalerna igår sågs av 25 500 personer så det var fler besökare där än vad p&l hade förra året. Rätt häftigt! Borlänge ökar befolkningen med 50-60% medan Höljes ökar med 10 200 %, helt sjukt är vad det är men KUL :)
Det blir med största sannolikhet ett besök i Höljes även nästa år!



Det var så varmt i tältet redan tidigt på fredagsmorgonen och det blev bara varmare och varmare under dagen. Vi åkte iväg till Höljån och badade.



Hembakt tomat & vitlöksciabatta fylld med godsaker blev fredagens lunch.



Klarälven var fullproppad med folk som ville svalka och tvätta sig.



Rydell&Quick spelade i målkurvan på lördagskvällen och ett dansband spelade på startplattan. Härligt hålligång på banan!



Vi var knappast ensamma runt banan.



Segraren division 1 - Walfridsson i en Renault Clio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0