Matsedel v.31

Nu är jag lite sent ute igen med veckans matsedel men den ger åtminstone mig chansen att blicka tillbaka på vad jag äter i veckorna. Sen kan de säkert ge lite tips till er andra också även om det är svårt att laga måndags-rätten på måndan om jag lägger ut matsedeln på tisdag kväll :) Det blev en indisk start på denna vecka men de är två av mina favoriträtter så vad gör det...?

         


Måndag:
Indisk linsgryta
Recept

Tisdag:
Indisk kyckling och råris
Recept

Onsdag:
Laxpytt med rotsaker och äpple

Torsdag:
Böngratäng
Recept

Fredag:
Kycklingfajitas

Kommentarer
Postat av: Laura

namnam :)

2009-07-30 @ 11:23:22
URL: http://fashionportfolio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0