Hälsostatus vecka 1

Nu har det nästan gått en vecka sen jag började med mina små förändringar för att återgå till mitt normala jag. Det känns redan jättebra och jag är piggare. Magen mår bättre och det känns jätteskönt att vara tillbaka i regelbundenhet. Jag har motionerat varje dag - minst 30 minuter - och det tillsammans med bra matvanor har gett resultat.

Hälsostatus, vecka 1
VIkt; 61,5 kg
Midjemått; 70 cm
Höftmått; 95 cm
Höger lår; 57 cm
Vänster lår; 57 cm

Träning, vecka 1
Måndag: Medeljympa på Friskis
TIsdag: Löpning, intervallträning 10x30 sek
Onsdag: Vardagsmotion på cykel
Torsdag: Medeljympa
Fredag: Vardagsmotion på cykel
Lördag: Morgonpromenad med stavar
Söndag: Morgonpromenad med stavar + löpning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0