Förbannad.

Nu måste jag skriva av mig lite för jag är så fruktansvärt förbannad på alla jävla tjejer med dålig självkänsla som ska trycka ner andra tjejer så de mår lika dåligt. Syrran har flera hundra läsare på sin blogg - Novembersara - och det är alldeles för många av dessa som läser för att störa sig och haka upp sig på vad hon skriver och hur hon ser ut på korten. Ge fan i att läsa bloggen för i helvete om ni stör er så mycket!
Åh, jag blir så sur!!! Dessutom är dessa tjejer så gott som ALLTID anonyma och det är så jävla fegt. Undrar varför... men troligen för att de själva inte vill bli påhoppade för hur de ser ut, varför göra det själv då?
Tänk efter före!!!


Här är hon min söta syster - knäpp men älskvärd :)

Kommentarer
Postat av: Alex

jag håller med dig fullt ut, så fruktanvärt elakt och egoistiskt är det, fegt att dessutom vara anonyma! Vill de klaga kan de åtminstone stå för det!

Varför kan vi tjejer inte bara hjälpa varandra? Vi sitter ju i samma båt i detta liv.

Att hålla varandra i handen istället för att slå på varandra borde vara regel snarare än undantag!

AMEN! :P

2009-07-21 @ 08:19:36
URL: http://halsotoppen.blogspot.com
Postat av: Andrej

Ja, det är konstigt. Alla negativa, nedvärderande inlägg kommer ALLTID av någon anonym. Men det säger ju mer om den som skriver än den som det riktas mot.

2009-07-21 @ 08:24:35
URL: http://www.rysken.blogspot.com
Postat av: Moa

Hejsan hejsan!

Vilken fin blogg du har :) Och din systers också! Läser den regelbundet :)

Förresten, var det till dig som Sara försökte få alternativ på namn till ditt företag eller nåt sånt? Vad blev det ?:)



På min blogg har jag i alla fall precis startat en tävling som heter Sommarbloggen. Du ska skriva ditt bästa eller roligaste sommarminne! :) Så skynda dig att vara med nu!

Kram från Moa

www.moazickerman.blogg.se

2009-07-21 @ 08:47:06
URL: http://moazickerman.blogg.se/
Postat av: Elin

Folk är fega och elaka, å särskilt på nätet där vissa inte verkar ha nått vett alls.



Jag undrar om de är glada och nöja med sig själva efter de varit riktigt jävla elaka och tryckt ner någon... Nje, Jag tror inte det.

2009-07-21 @ 16:44:13
URL: http://elinsegnaunderbara.blogg.se/
Postat av: Pappsen

Fick samtal från farmor idag som dansat mycket till Bertil Dahlins orkester från Linghed som de båda är ifrån.

Bertil med sitt dragspel har varit med ut på hemmen och kunnat konstatera att du Sofia har så god hand om åldringarna som verkligen trivs med dig.

Han fick dessutom veta att du kan massera så en behandling är nog att vänta.

2009-07-21 @ 23:24:33
Postat av: Anna

Chokladbollar med dadlar, hur gjorde du då? Det låter intressant, ju fler sätt att variera sina recept, desto bättre :)

2009-07-22 @ 21:55:43
URL: http://annasnackar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0