Sjukledig...

Jag har setat här på min sjukdag och försökt snygga till min blogg men det har gått sådär... Tanken min är mycket god men eftersom jag inte är något geni på datorer så måste jag kämpa stenhårt. Ja, mamma... Jag vet att jag bara borde vila men ska försöka med det imorgon istället!!!

Min presentation är i alla fall uppdaterad och den är jag faktiskt nöjd med.

Jag ska vara hemma imorgon också för att bli riktigt pigg och ska försöka sova länge men det misslyckas jag väl säkert med. Brukar vara så när jag verkligen får sova länge.

Tack för alla fina kommentarer på sistone, det värmer :)

Kommentarer
Postat av: emilia

Vad fin bloggen blev, du har inge tips på hur man fixar iordning den? kram

2009-02-11 @ 13:16:31
URL: http://enmilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0