På väg upp

Det här är ett nervöst skrivet inlägg. Sitter här och har fjärilar i magen samtidigt som händerna darrar. Om 10 minuter blir jag skjutsad till Borlänge och tåget mot Mora. I Mora ska jag hämta nummerlapp och grejer för att åka bussen upp till Sälen. Väl framme i Sälen blir det middag bestående av - tro det eller ej - PASTA. Ska inte äte pasta på flera vecker hädanefter...

Det ska bli grymt kul att åka imorgon och ladda tillsammans med vännerna i stugan ikväll men jag är sjukt nervös nu. Fast hade jag varit helt cool hade jag blivit nervös över det för jag är ALLTID nervös inför ett lopp - så jag antar att allt är som det ska vara.





Jag känner mig dock grymt laddad och enligt nattens dröm kommer det gå hur bra som helst - det var inga problem alls att åka loppet. Efter första backen var det bara att glida de resterande milen i mål. Det blir nog dock lite jobbigare än så men kommer jag in på en tid runt 9 timmar så är jag nöjd :)

Vill ni följa mig i spåret kan ni skicka ett sms och få rapporter löpande under dagen när jag passerar vissa kontroller. SMS:a VASA ÖS 16822 till nr 72777.

Kommentarer
Postat av: fia

lycka till!!

2009-02-21 @ 12:49:52
Postat av: emilia

Lycka till!

2009-02-21 @ 17:09:30
URL: http://enmilia.blogg.se/
Postat av: Andrej

Lycka till!

2009-02-21 @ 18:20:29
URL: http://www,rysken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0