Kort uppdatering

Sprang som sagt sista sträckan på Vasastafetten och det gick bra bortsett att jag sprang fel pga att några puckon stod i vägen... Bakom dem fanns pilen som visade vägen. Blev lätt irriterad men en snäll gubbe visade mig vägen. Jag sprang förbi säkert 10-15 personer från Eldris in till mål och ingen var i närheten av att springa om mig. På det sättet är jag nöjd men jag missade tiden jag sagt att jag skulle springa i mål på. Typ 40 minuter var mitt mål men klockan stannade på 42.10 men enligt mamma var jag bland de bästa tjejerna på den sträckan. Kul!

Jag vill be om ursäkt för att jag verkar disträ och glömsk, speciellt till min kära sambo som får utstå allt. Det är rätt mycket att göra nu inför invigningen men sen ska det förhoppningsvis lugna ner sig. Mitt i alltihop har jag planerat möhippa och varit borta två helger i rad. Jag ska komma tillbaka med mitt vanliga jag när allt lugnat ner sig - håll ut, det löser sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0