Tack för stödet!

Tack alla kära läsare för att ni lämnat söta kommentarer efter att jag blev nedtryckt av den där tanten som sa att jag blivit grov. Tyvärr måste jag säga att jag nog tagit åt mig lite för mycket av hennes uttalande trots att jag mycket väl är medveten om att hon har HELT fel... Sambon har försökt med allt möjligt för att jag ska släppa det där och dessutom sagt att han skulle läxa upp henne om han visste vem det var!

Inte konstigt att människor drabbas av ätstörningar om folk säger sådär! Nej, nu ska jag sluta fundera på det där och vara glad för att jag har vänner och bloggläsare som peppar mig istället för att trycka ner mig.

Ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0