Listan blir kortare...

Idag har jag gjort mig av med några små saker som stod på min att-göra-lista. Jag har köpt biljett till Peace&Love och skickat iväg en intresseanmälan till Stadium Sports Camp. Ska dit i sommar igen för att vara fotbollsledare :)
Vill du också arbeta som fotbollsledare? Sök du också, bra ledare växer inte på träd. Lägret är bland det roligaste jag varit på och det är helt klart värt att avsätta en vecka av semestern för det.

Idag hade jag sovmorgon, klockan ringde inte förrän kl: 06.00. Det var skönt! Trots detta var jag galet trött på eftermiddagen. Åkte hem till Majs och fick massage - härligt. Åt sen en god lasagne till middag och nu ska jag sätta mig i soffan för att se på Grey's. En riktig vilodag idag alltså - det behövdes!

Kommentarer
Postat av: syrran

Har du intresseanmälan men ska vara med? Hur kan du veta det om du bara skickat iväg en intresseanmälan? :P

2009-04-29 @ 21:35:21
URL: http://novembersara.blogg.se/
Postat av: Emma

sovmorgon kl 6? nånting är allvarligt galet i ditt huvud kusin... ;)

2009-04-30 @ 11:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0