Helt slut.

Jag sitter här och håller nästan på att trilla av stolen av trötthet. Igår cyklade jag hem från jobbet dvs. jag cyklade nästan 3 mil. Cykeln har stått sen förra sommaren och jag hade riktigt ont i baken när jag kom fram, till råga på allt hade jag motvind. Typiskt!

Imorse var jag tröttare än jag trodde - borde ha struntat i morgonpromenaden men när jag väl gått upp tyckte jag det var lika bra att ta stavarna och gå ut. Har varit trött hela dan men när jag bestämt mig för nåt då ska jag göra det. Det innebar att det blev två pass på friskis idag. Först mitt favoritpass styrka/medel och sen ett vanligt medel :) Imorgon blir det ingen morgonpromenad men det blir massage på eftermiddagen - skönt!

Nu ska jag sjunka ner i soffan för att titta på Desperate Housewives!




Min grönsaksgryta med kikärtor blev jättegod - jag åt den med potatismos som blev över från gårdagen.

Kommentarer
Postat av: Bosse

Sofia, hur många soffrodelåk hann du med under grodserien Desperata tanter? Allvarligare är att du inte ägnade Barcelona - Chelsea något intresse. I kväll kommer desserten Männju vs Liverpool. Skivstången tar första halvlek men höjdpunkter kommer i repris i efterhand. Du är energisk du. Jag klurar på namn men ännu har det inte sagt klick.

2009-04-29 @ 14:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0