Syster på besök

Igår hade jag min älskade syster och pojkvän på besök. Vi ses så sällan nu när hon flyttat ner till Skåne. Det var endast andra gången på ett halvår som vi sågs. Nu är väl jag lite av orsaken också eftersom jag var i Asien hela våren men ändå! Vi hade jättetrevligt och gjorde pizza tillsammans alla fyra - även om Saras halva pizza snarare såg ut som en gratäng av nå slag :D Det smakade grymt gott iaf, gratängliknande eller perfekt pizzautseende.

Kvällen fortsatte med Rappa Kalja och där framkom det tydligt att jag har svårt att hålla masken - var länge sen jag skrattade så mycket. Speciellt när syrran kom med förklaringen: "Uråldrig örtsooppa som sägs hela" eller "Populär dans bland feta äldre". Jag älskar dig syrran!

Hoppas vi ses snart igen sis ;)

Kommentarer
Postat av: Mamsen!

Härligt att ni hade skoj. Kram!

2008-09-10 @ 10:55:15
Postat av: Sara

Haha, vadå? Jag tyckte jag var jättesmart, men sen när du ska försöka klämma fram det där så kan man ju inte låta bli att tycka att det lät lite dumt ;) Vad har hänt med din fantasi? :D vi tackar båda för en trevlig kväll! älskar dig!

2008-09-10 @ 22:37:21
URL: http://saralinneasikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0