Liten bakterie - stora bekymmer.

Imorgon tar jag min väska med mössor, vantar, underställ och vandrarkängor och åker upp till Grövelsjön men sambon. Där uppe väntar redan mormor och morfar. Ska bli så härligt, det är lugnt och skönt där uppe. Ån rinner alldeles utanför stugan och luften känns så ren.

Har haft problem med magen hela veckan nu - trodde jag skulle dö i smärta igår kväll. Jag är ju van att ha problem med magen sen några år tillbaka men det här är på ett helt annat sätt. Jag ringde sjuksyrran idag men hon tyckte jag skulle avvakta. Eftersom jag har sådan problem med magen skriver jag jämt ner vad jag äter så jag kan ha koll på om mina magproblem beror på viss typ av mat. Jag undviker redan konstiga tillsatser, mjölkprodukter, jäst, socker och rött kött men det kan ju finnas något mer som jag är känslig mot. Åt inget ovanligt i helgen som magen borde ha reagerat på så förmodligen har jag fått i mig en liten bakterie....

Jag hoppas fjälluften och några nävar blåbär har en kurerande effekt - uppdatering kommer nästa vecka.

Kommentarer
Postat av: Dani

de kanske är just för att du undviker saker som du får problem? kan ju vara så. alltid bra att äta lite av allt, ibland socker, ibland onyttigt men för det mesta äta nyttigt:) (ska jag säga som inte käkar rött kött heller) hehe. krya på dej o hoppas du mår bra snart!

2008-09-11 @ 15:15:58
URL: http://justdani.blogg.se/
Postat av: Dani

usch. :( okej take care.

2008-09-14 @ 23:45:12
URL: http://justdani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0