Vasaloppet

Ja, det ska jag ju åka - eller öppet spår i alla fall. Jag måste ju försöka komma i någorlunda form och det går knappast att bara hoppas på att snön kommer tidigt så jag hinner åka mycket skidor. Tog tag i saken förra veckan och köpte gummiband som jag ska träna armar och rygg med. Den ska sättas fast i dörren och sen är det bara att dra och dra för att bygga starka muskler. Har dock varit lite halvkrasslig så jag har som mål att testa den nästa vecka istället.


Casall Doorgym


Jag hoppas att det här hjälper mig att orka ta i och staka i hela 9 mil för jag ska banne mig ta mig i mål!!!

Kommentarer
Postat av: Mamsen!

Med din envishet så klarar du det galant bara du får vara kry.

2008-10-03 @ 23:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0