Stockholm.

Har varit i sthlm i helgen och bott hos den "hemska" tjejen som lurat in mig i laget som ska springa Tjurruset. Snacka om mysig lägenhet och första natten var mysig då jag fick äran att sova bredvid henne men natten till idag fick jag sova bredvid hon som lät som ett tröskverk hela natten - men jag sov ändå :)

Vi bakade kanelbullar igår eftersom det var kanelbullens dag - lägger upp bilder imorgon för batteriet på min kamera vill nå helt annat än vad jag vill. Alla som kom till inflyttningsfesten på kvällen blev välkomnade med bullar och mitt smeknamn blev "bullfia" och "bulltjejen" :) Till festen kom oväntat Mysröven (Hanna) och hennes pojkvän, jag blev så glad. Asien-gänget var samlat igen, kul! Karolina dök också upp helt oväntat och det var också sjukt kul!

Åkte hem tidigt idag för att vara med på juniorgympan och det kom ganska många barn idag. Dom är så söta! Nåt ännu sötare fick jag se lite senare då vi åkte och hälsade på nyfödda Nelly. Hon är det sötaste jag sett på länge :)

Nu börjar ögonlocken trilla neråt så jag återkommer imorgon med bilder från helgen - ffa från bullbaket med den utomordentliga kaveln...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0