Pussad av Bert-Åke Warg

Japp, jag blev grundlurad :)

Han som jag minns som farbrorn i maskinrummet i Rederiet och som ugglan i Hedvig åker runt och föreläser på en massa äldreboenden. Han var på samma ställe som oss idag och gick omkring och skämtade med alla. Han sa till mig att jag skulle lukta hur hans nya parfym luktade bakom hans öra och när jag luktade gav han mig en puss på kinden och skrattade. Snacka om att bli grundlurad men roligt var det :)

Har dessutom varit med på en radioinspelning för Radio Dalarna idag som ska sändas nån torsdag morgon - händelserik dag med andra ord,.

Nu är det dags för en efterlängtad middag - paj med spenat, broccoli och fetaost - samtidigt som jag tittar på Grey's Anatomy.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Åh, jag älskar Bert Åke Warg. Om du ser han igen, hälsa från mig och säg att jag tycker han kan hålla i jultv ;)

2008-10-30 @ 00:19:48
URL: http://saralinneasikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0