Plastparty. Kakbuffé. Rappakalja.

Så kan helgen sammanfattas men tillägas ska att allt detta innebar en massa underbara vänner runtomkring mig! Jag hade besök hela helgen av Hanna och Maria - fantastiskt kul att ses igen. Det blir ju så sällan nuförtin.

På fredagkvällen hade jag ett Tupperware-party och nästan alla köpte en ostkupa med ett speciellt filter som ska transportera bort fukten. Jag hade bakat bröd som vi mumsade på efteråt - grötbullar med surdeg och morötter. Ska försöka göra ett recept av det men eftersom jag gör allt på måfå är det lite svårt. Det kommer så småningom!

På lördagen var vi på kakbuffé på MA's konditori och åt MASSOR av godsaker :) Tur att jag bara går dit max 1ggn per år. Denna vecka är alla sötsaker bannlysta för att kompensera lördagens intag.

På kvällen blev det ett par omgångar Rappakalja och jag var faktistk hyffsat bra på att hålla masken men kul var det ändå!

Syrran klagar på att jag är dålig på att uppdatera min blogg och jag håller helt med.... MEN jag har faktiskt bättre saker för mig. Just nu håller jag på med en massa pyssel - skulle vilja övertrassera mitt bankkort på Panduro just nu. Jag har oerhört svårt att förstå hur folk hinner uppdatera sin blogg flera gånger om dagen. Jag hinner ju knappt se på tv - vad gör jag som de flesta andra bloggare struntar i...?

Kommentarer
Postat av: Syrran

Äh, du är ju överstressad. Det tar två minuter att uppdatera bloggen ;) har du inte två minuter över så blir jag orolig för dig. jämt när jag ringer lagar du mat. så det är väl därför du aldrig hinner, för du gör sånna konstiga rätter som tar 100 år ;)

2008-10-29 @ 10:47:07
URL: http://saralinneasikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0