Mina öron höll på att trilla av...

Vi var på¨besök hos farmor igår och det slutade med att jag gick därifrån överlycklig. Jag hade blivit en hushållsassistent rikare :) Kan det bli bättre inför julbaket?

Vi satt och pratade om gamla saker och farmor berättade hur mycket hon hade på vinden och så sa hon att hon hade en husshållsassistent som stått där i flera år och hon använde den aldrig. Mina öron höll på att trilla av och ögonen föll nästan ur - jag nästan skrek: Den vill jag HA! Farmor letade en bra stund på vinden innan hon hittade på den men jag åkte från stan med en husshållsassistent med lite tillbehör och ett stort leende på läpparna :)

TACK FARMOR!!!

Kommentarer
Postat av: Lillasyster.

Hon är allt bra söt den där farmor :) Vi får åka dit du & jag sen vid jul! Puss!

2008-11-24 @ 22:44:16
URL: http://saralinneasikstrom.blogg.se/
Postat av: Therese :)

Min hushållsassistent är det bästa jag vet :P

2008-12-28 @ 23:46:07
URL: http://thereseinletters.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0