Shopaholic.

Jag måste ha någon form av problem när det gäller att handla mat. Jag går på affären galet mycket längre än jag tänkt mig och det brukar oftast bli dyrare än jag tänkt mig. Det är inte så konstigt att det blir dyrt när jag handlar mer än det som står på listan. Jag var på Willy's idag och ringde sambon kl 19.47 när jag precis kommit in i affären och han sa; men då är du ju hemma snart. Jag blev dock långvarig och klockan var 20.38 när jag åkte hemåt.

Hem kom jag flera hundra kronor fattigare men flera kilo mat rikare, massa frukt och grönt. Gryn och frön till müsliblandning. Mjöl och jäst till brödbak. Gjorde en ny upptäckt idag och det var torrostade vattenmelonkärnor med salt. Spännande! Ska smaka och se om det är något som kommer ingå i mina nötblandningar i framtiden :)

Jag tror att det är som terapi för mig att gå i mataffärer - jag älskar det :D

Nu kurrar magen så nu ska jag skala en av de två kilo apelsiner jag köpte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0