Nu är det jul...

...här i vårt hus!



Så här ser våran fina gran ut som vi pulsade i snö för igår förmiddag. Alla paket ligger inslagna under granen vaktade av tomten :) Svärfar och svärmor var här och hjälpte till med att klä våran skönhet!

Igår kväll pysslade jag lite mer med mitt hemgjorda julgodis. Har ju velat göra ett par chokladaskar - en till svärföräldrarna och en till mormor och morfar.

         


Jag gjorde ett par askar av färgad kartong som jag köpt på en hobbyaffär, trädde på pärlor på en tråd som jag knöt runt asken. I askarna lade jag färgad plast som jag också hittade på hobbyaffären. Sist men inte minst lade jag i mitt julgodis - fem olika sorter blev det. I den lilla asken ligger allt blandat medan jag i den större lade de olika sorterna i rader. På julafton ska jag njuta av mörk choklad, torkad och färsk frukt som bildat detta fantastiskt goda julgodis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0