Varför...?

Jag blir så irriterad på att saker förpackas i förpackning efter förpackning. Behövs det verkligen två förpackningar??? Måste en te-påse ligga i en papperspåse som sen ligger i en pappkartong som DESSUTOM är inplastad... Hmm!!! Miljövänligt och bra. FRIGGS har däremot tepåsar som "enbart" ligger i en inplastad kartong så det är väl lite bättre men i fortsättningen ska jag försöka att bara köpa lösvikts te för att spara på förpackningsmaterial.

Hur kunde det hända...?! Ja, jag menar Sanna Kallurs häcklopp. Varför? Jag mår så dåligt...och hur ska då jänta själv må? Jag hörde på radion och har undvikit att titta på loppet, kommer säkert bara börja storgråta. Jag lider verkligen med henne! Det som såg så lovande ut igår, drömmar kan snabbt gå i kras så det är bäst att försöka ta till vara på nuet när det är som bäst.

Nej, nu räcker det med upprörda känslor. Jag började mitt nya jobb idag och jag är alldeles vimmelkantig efter en massa information som jag fått, både från chefen och genom att läsa en massa papper. Det kommer bli roligt när det väl drar igång på riktigt, ett par veckors planerande först bara :)

Nu ska jag vänta hem mannen och sedan ska vi ta en joggingrunda tillsammans innan jag ska äta en efterlängtad middag.

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0