10 dagar kvar

Det är nu bara tio dagar kvar tills det är dags för mig och sambon att åka Öppet spår. Han har varit nervös ett tag och tvivlat på att han kommer klara det men jag har sagt att det är lugnt så länge han vill komma i mål. Jag menar att du kan komma nästan hur långt som helst med vilja och envishet.

Han har dock blivit ännu mer orolig nu för stackarn har gått och blivit rejält förkyld och därmed missat flera träningspass. Jag är dock fortfarande frisk och hoppas att jag förblir så. Ska träna en vecka till men sen blir det till att ladda med mycket mat och andra förberedelser inför det långa loppet.

Någon annan som ska åka något lopp under Vasaloppsveckan?


Kommentarer
Postat av: Mamsen!

Vilken härlig bild. Hoppas ni får det vädret på Öppet spår & likaså senare i Grövelsjön.

2010-02-18 @ 22:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0