Vörtlimpa

Goddag goddag!!!

Jag har en sån där lugn skön helg igen eller lugn kanske var fel ord eftersom jag hela tiden hittar på saker att göra. En oplanerad helg är mer rätt. Imorse satte jag igång ett brödbak - ett försök till vörtlimpa bakad med surdeg. Degen jäser nu i kylskåpet och jag ska fortsätta baket senare ikväll. Imorgon får jag alltså veta hur det blev :) hoppas självklart att det blir bra men annars är det bara att göra ett nytt försök!

Nu ska jag strax ta bilen till Borlänge och använda alla mina muskler under stationerna på CirkelFys. Sen bär det av till mormor och morfar. Vilken härlig kväll det ska bli - har inte varit hos dom på evigheter!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vörtlimpa låter minst sagt intressant. Jag längtar till julen så jag dras till allt som har julanknytning nu känner jag.

2009-11-14 @ 19:46:24
URL: http://emmlans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0