En kväll på Friskis.

Idag spenderade jag hela kvällen på Friskis&Svettis. Jag fick rycka in och värda på ett baspass kl 19 och visst hade jag kunnat nöjt mig med det passet, MEN.... Som jag har berättat förut är styrka/medel ett av mina absoluta favoritpass och det är ju på tisdagar kl 17. Det var ingen tvekan om att jag skulle gå på båda passen. Jag såg bara helt enkelt till att ta med mig ordentligt med matsäck så jag skulle orka och det gjorde jag. Jag var riktigt pigg på styrkepasset och som vanligt tar det slut alldeles för fort... :'(

Jag hade med mig några skivor blåbärslimpa och ett kokt ägg som jag åt mellan passen. Det gjorde att jag orkade ett pass till innan middagen väntade här hemma. En smaskig böngratäng blev det och jag längtar till morgondagens matlåda!!!

Imorgon väntar skidåkning med mamma, ska bli skönt och riktigt mysigt att åka med mamma. Det var längesen vi gjorde nånting bara hon och jag.

Kommentarer
Postat av: Andrej

Hej igen!

Lyckas inte få med kommentarer på din blogg. Detta är nog femte gången jag försöker.

Ibland känns det lättare att köra ett lättare pass innan ett tyngre. Snacka om att man blir uppvärmd.

Och vad roligt att du värdar. Det hade jag missat helt.

2009-01-27 @ 22:50:35
URL: http://www,rysken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0