Var är veckans recept?

Jag ska försöka idag att lägga in recepten på maten vi ätit under veckan. Allting blev gott bortsett då från rotsaksmunkarna som gick helt åt h-vete.


Jag har mått sådär de senaste dagarna och varit extremt trött - sov 10 timmar inatt och det är ovanligt för att vara mig. Skulle åkt skidor idag eftersom jag är i stort behov av det eftersom Öppet Spår är om 15 dagar men när jag mår så här är det bättre att vila. Annars finns det risk att jag blir ännu sämre och inte kan åka alls när den dagen kommer...


Nu är det dags för grötfrukost!


Kommentarer
Postat av: Molly

tittar in och önskar dig en fortsatt bra helg :)

hoppas att du mår bra vännen :)

kram

2009-02-07 @ 15:01:23
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0