Mellandagar = skidåkning

Nu är julen slut och jag har firat i dagarna tre. Det har varit en bra jul trots att den blev annorlunda. Det har slinkit ner en massa god mat och julgodis, vilket märkts tydligt på hur jag mått. Jag har haft svårt att sova, varit trött i kroppen och hyn har blivit mycket sämre. Tur att det bara är så här en gång om året. Vad du äter mellan jul och nyår har liten betydelse om du äter bra mellan nyår och jul :)

Idag var det äntligen dags för premiärturen på längdskidor. Det gick riktigt bra men vi tog det lugnt för att inte bli helt ledbrutna inför kommande skiddagar. Första milen avklarad och fler lär det bli innan Öppet spår 1 mars. Inte så många veckor kvar nu. Närmare bestämt 9 veckor imorgon!

Nu ska jag bege mig till Borlänge och Friskis för att träna styrka på skivstångs-passet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0