Organic vanilla.



Först vill jag bara tala om att jag lever och mår bra - var ett tag sen jag skrev men det är bara ett tecken på att jag trivs med min tillvaro just nu. Helgen tillbringades med släkt och vänner - UNDERBART!



För någon vecka sen gick jag in på affären för att handla bakgrejer till jobbet och då hittade jag ovanstående små förpackningar som gjorde mig överlycklig. Äkta EKOLOGISK vaniljextrakt och vaniljpulver. För som älskar vanilj men helst undviker socker var det här bland det bästa som kunde hända. Nu kan jag få vaniljsmak på mina smoothies, fruktdrinkar och sojayoghurt UTAN att använda socker :) Jag tror burken med vaniljpulver som jag köpte kostade runt 35 kr men den är helt klart värd priset - trots liten burk. Tänk vad en vaniljstång kostar att köpa - det är ju rena rånet i jämförelse med en burk BOURBON Vanilla.

Tror aldrig jag kommer att använda vaniljsocker igen nu när jag gjort denna upptäckt - stick till affären ni också!

Kommentarer
Postat av: Mamsen!

Lät ju jättegott. Var hittade du den?

2008-11-24 @ 23:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0