Doft av mat = hunger

Jag sitter här vid datorn och magen har börjat kurra för det sprider sig en härlig doft i köket. I ugnen har jag en hel kyckling som jag stoppat örter i och sedan penslat med lite olja och soja. Därefter strödde jag över dragon samt lite nymalen salt och peppar. Dragon luktar så gott tycker jag!

Till kycklingen ska jag servera en ljummen potatissallad med senapsvinegrette och purjolök samt min favoritgrönsak, broccoli. Åh, nu får det bli klart snart!



Jag är riktigt glad över att jag testade isodieten eftersom jag nu fått ordning på min mage efter att det varit sämre ett tag. Isodieten får mig att må jättebra och den är inte heller svår att följa. Fokusera på proteinet och ha kolhydratrika livsmedel endast som tillbehör och du har isodieten. Fast glöm inte bort fettet, lite olja i dressingen, några ägg, nötter eller ost så har du fått i dig bra med fett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0