Träningsvärk av yoga

Ja, jag har varit på mitt första Power Yoga pass någonsin och det var 90 minuter långt, vilket genererade i träningsvärk. Det finns många små muskler inuti kroppen för att stabilisera och hjälpa till att hålla balansen. Har aldrig haft sån träningsvärk i underarmen som jag har nu. Det var i alla fall riktigt häftigt att ha fullt fokus på kroppen under så lång tid.

Vitlöksrestaurangen kommer jag definitivt att besöka igen för det var galet gott. Vitlöksglassen till efterrätt var väl sådär men mina vitlöksköttbullar med vitlöksgräddsås, vitlökspotatismos, vitlöksättiksgurka och rårörda lingon var utsökt gott. Rekommenderas varmt!

Nej, nu lär jag åka till Friskis på skivstång men ska försöka få lite mer tid sen att blogga för jag har flera recept att dela med mig av :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0