Träning

Nu känns det som om jag är igång med träningen igen efter min förkylning. Trodde att jag skulle bli sämre ett par dagar nu eftersom jag inte var riktigt helt kry när jag sprang premiärmilen men jag fick bara lite träningsvärk.

Idag var det dags för styrka/medel med Jens, trodde jag... Han hade tyvärr drabbats av en förkylning han också så Stefan fick rycka in som vikarie. Jag har länge velat prova Stefans pass och nu skulle det alltså bli av :) Så här i efteråt är jag lite arg på mig själv att jag provade hans pass så sent som nu. Det var sjukt kul!!! Nu får jag nog börja åka in till Friskis på söndagar, nu när Juniorjympan tar slut.

Jag hoppas dock att Jens kryar på sig till nästa vecka för då ska jag värda :)

Kommentarer
Postat av: Jens

Hoppas oxå att jag är frisk till nästa vecka, du ska ju värda!



Använder min tid till att baka "Mogens rågbröd" nu när jag inte kan träna. Du har fått receptet på mail ;-)



Vi ses om en vecka - förhoppningsvis! / Jens

2009-03-31 @ 23:15:09
URL: http://friskisjens.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0