premiärmilen

Nu är premiärmilen avklarad och det gick bättre än jag trott. Jag har varit sjuk hela den senaste veckan och är fortfarande lite snorig men envis som jag är kämpade jag på från början till slut. Sprang i ett ganska högt tempo från början och tänkte att det fick bära eller brista, jag var ju där för att ge gärnet.




Jag (t.v.) står här innan loppet med Toffin och Björn. På slutet blev jag omsprungen av Björn som sprang på ordentligt på slutet. Jag var av förklarliga skäl rätt slut den sista kilometern... Det är bättre att ladda sig i form än att försöka kurera sig i form från en förkylning.




Här var jag fortfarande pigg i benen, hade bara sprungit dryga 2 km här. Som sagt gick loppet bättre än väntat och jag sprang in i mål på tiden 45.24 som 6:e tjej. När jag nu blir frisk ska jag ligga i hårdträning inför blodomloppet 2 juni för att bättra på min tid från förra året, 44.21.

Nu ska jag äta en välbehövlig middag för att återhämta mig. Sen bär det tillbaka hem till Säter.

Kommentarer
Postat av: Mamsen!

Otrolig bra kämpat."Avis" på er som kunde springa.

2009-03-29 @ 20:39:35
Postat av: emilia

Bra jobbat!

2009-03-30 @ 14:47:31
URL: http://enmilia.blogg.se/
Postat av: Milla / Hälsofreak

nej men där är ju sofia! gud vad duktigt av er! =)

2009-03-31 @ 15:50:41
URL: http://halsofreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0