Matsedel v. 13

Jag blir ibland dödligt sugen på blodpudding och det var ett sånt tillfälle i helgen. Därför fick jag lov att köpa blodpudding men eftersom sambon inte äter det så fick han steka sig pannkaka som jag inte tycker är mat. Speciellt inte när den äts utan minsta grönsak till och endast är gjord på vetemjöl...

Pajen som vi åt igår blev riktigt god och den är verkligen värd att prova.


Denna vecka ser matsedeln ut enligt följande;

Måndag: Spenat- och broccolipaj med fetaost

Tisdag: Blodpudding/pannkaka

Onsdag: Laxpudding

Torsdag: Böngratäng




Spenat- och broccolipaj med fetaost

Kommentarer
Postat av: Mamsen!

Den där såg god ut. Den kopierar jag direkt.

2009-03-24 @ 22:23:13
Postat av: Anonym

Å stumpan! Kom hit och ta hand om mig!!! Puss

2009-03-25 @ 18:18:23
Postat av: emilia

Pajen ser jätte god ut!

2009-03-27 @ 09:15:57
URL: http://enmilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0