Det snöar :)

Det har snöat i stort sett hela dagen idag och jag är så glad för det betyder att det går lättare att åka skidor på sjön. Måste ju verkligen få några fler timmars åkning i kroppen innan det är dags för Öppet Spår om 34 dagar...

Trodde verkligen att jag skulle ha en massa träningsvärk idag efter alla konstiga övningar jag gjorde igår men jag känner knappt nånting. Det kommer väl imorgon när jag ska på Styrke/medel-passet så jag får göra grimaser vid varenda armhävning, haha!

Nu ska jag titta på Idrottsgalan och hålla tummarna att priserna går till rätt personer!

Kommentarer
Postat av: Andrej

och om du inte grimaserar, så är det bara att köra hela armhävningar och tänka på Kalla i uppförsbacken.

2009-01-20 @ 22:05:43
URL: http://rysken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0