Är du fullkornsfia?

Idag på Friskis&Svettis innan det var dags för styrka/medel blev jag tillfrågad om det var jag som var fullkornsfia :) Lite kul! Han hade blivit tipsad om min blogg och det är ju kul - hoppas han tipsar fler!

Vill ni ha koll på alla mina recept och annat hälsosnack är det god idé att lägga till mig på bloglovin!

Idag är äntligen min träningsvärk borta - jag har haft ont lite överallt i kroppen. Underbenen har dock varit värst men det är över nu. Kan hända att det blir mer träningsvärk imorgon eftersom jag tog i som bara den på passet idag men trots detta var jag oförskämt pigg när passet var slut. Jens; Du får helt enkelt göra ett längre pass :)

Det är mindre än 3 veckor kvar till Öppet Spår nu så denna vecka och de kommande veckorna kommer innebära styrkepass och skidåkning. Lite skridskor kommer det också bli eftersom jag nu är ägare till ett par långfärdsskridskor.



Så här ser mina skridskoskenor ut.

Kommentarer
Postat av: Jens

Skulle vilja köra ett 75-minuters, kanske vid 15-års jubileumet, men Maggan verkar vara kallsinnig =( Kanske ska köra på söndagarna när Cirkelfysen är slut. Tror du jag orkar med ett längre pass? Jag har ju i alla fall kommit halvvägs till åttio (två) redan =)



Hångla mer! / Friskisjens

2009-02-03 @ 22:36:20
URL: http://friskisjens.blogspot.com/
Postat av: Andrej

Vad roligt att du får en sådan kommentar. Har råkat ut för en, som sade att hon läst min blogg - men inte om det var bra eller dåligt. DJUP SUCK!

2009-02-04 @ 16:29:51
URL: http://rysken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0