Hjälp - vad har jag gjort?

Ja, vad i hela friden har jag gjort...?

Jag tackade ja till att springa ett lopp via sms när en kompis frågade om jag ville ställa upp när hon betalade. Hon hade snällt lovat att ställa upp men ångrade sig dagen efter. Frågade vad det var för typ av lopp och hur långt. Hon svarade att det var ett terränglopp, 1 mil. Kul tänkte jag eftersom jag älskar att springa lopp och en mil är ju en baggis.

Nu var det dock inte vilket terränglopp som helst utan TJURRUSET - som jag inte hade en aning om vad det var innan mamma skrattade åt mig och tyckte jag skulle kolla hemsidan.

Jag möttes av sådan här bilder och följande beskrivning av loppet:
"I Tjur Ruset väntar tio omväxlande och tuffa kilometrar genom krävande terräng. Vi letar upp de brantaste backarna och de blötaste kärren. För att riktigt sätta deltagarna på prov bygger vi dessutom några extra hinder längs banan.
Antar du denna utmaning?"


Det är bara att leta fram kläder som jag kan skita ner och satsa på att bli så skitig som möjligt - skitigast vinner-taktiken ska jag köra. För jag lär ju knappast springa milen på 44min denna gång.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha, jag skrattar ihjäl mig här borta ;p jag skulle vilja se! haha!

2008-09-16 @ 16:32:11
URL: http://saralinneasikstrom.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha, ska bli kul att höra hur det gick, tror att du har rätt taktik!

2008-09-16 @ 18:37:46
Postat av: sara i sthlm

alltså jag skulle inte kalla den människan som lurade in dig i detta för "kompis"... ;)

2008-10-05 @ 21:30:50
Postat av: sara i sthlm

alltså jag skulle inte vilja kalla människan som lurade in dig i det här för kompis ;)

2008-10-05 @ 21:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0