Mindre än en vecka kvar...

Japp, på lördag är det dags för det leriga Tjurruset som Sara lurade in mig i :) Det ska bli roligt att skita ner sig lite och hon har ju lovat tvätt och bad efteråt!



Jag var ute och sprang idag för första gången på länge - har dock tränat en massa på Friskis så det var inga problem med konditionen. Motivationen var det dock stora problem med men tack vare att Anders ville med ut så var det lite lättare. Det är ju så himla skönt att komma ut i friska luften och träna - motion och frisk luft samtidigt :)

Jag har fått en enorm längtan efter en kökssoffa och jag ringde mormor och morfar igår för att höra om de hade nån på vinden nånstans. Mormor sa nej, det trodde hon inte men morfar sa att det fanns en kvar efter hans mor. Jag blev överlycklig och sa att vi skulle komma idag för att titta på den. Innan vi hann åka dit så ringer morfar och säger att min morbror varit på vinden utan att hitta soffan och då hade morfar kommit på att de sålt den på auktion. Typiskt! De skulle åka till Tulavippan nån dag för att se om det finns nån där, hoppas hoppas!!!

Nya gardiner ska jag sy till köket men hittar inget tyg som jag riktigt vill ha =/ Har haft en pysslar helg, lugn och skön! Målade ramar igår som jag ska sätta upp på väggen med bilder på släkten. Beställde bilder idag från mina månader i Asien - hela 450 bilder. Ska bli så kul att se dem om några dar - det är något speciellt med "riktiga" kort! Idag har jag satt upp nya gardiner i vardagsrummet för de andra hade setat där alldeles för länge. Var på Kupolen och köpte svart tjockt flätat bomullssnöre som jag ska ha som omtag till gardinerna i sovrummet. Jag hittade de svarta gardinerna till superpris, dom som jag velat ha jättelänge men det blev sådär. När jag nu får omtag tror jag att det blir hur bra som helst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0