Kärr. Lera. Vatten. Glädje.

Japp, så kan jag sammanfatta Tjurruset i lördags. Det var sjukt roligt att springa upp och ner i skogen, bland stock och sten, blöta kärr och myrar. Det blev ett bad i oktober också eftersom vi fick lov att springa igenom - eller snarare simma igenom - en liten å.


Kass bild men det här är iaf ån - mamma sprang dit för att försöka få en bild av mig och det lyckades även om det blev suddigt.


Det var så roligt att springa att jag ska ställa upp igen nästa år. Jag sa till Sara att det var bland det roligaste jag gjort. Mitt mål var att springa på under en timme och det målet klarade jag galant för jag sprang i mål på 55.21 :) Alla i laget sprang på under en timme och alla var helnöjda. Inte nog med att vi var nöjda - vi kom på 4:e plats i lagtävlingen!


Fight Girls - vilket lag :)


Vi hade fin hjälp från en hel hög supporters. Sara hade gjort den fina skylten och hon delade ut blommor efter målgången :)


Utpumpad och blöt - skorna vägde bly.

Kommentarer
Postat av: sara i sthlm

åhhh, jag är så stolt över dig :)

2008-10-21 @ 20:02:25
Postat av: Mamsen!

Mamma är såååå stolt över dig.....Om jag får bli frisk kanske jag kan vara med nästa år. Verkade ju jättekul.

2008-10-21 @ 20:39:24
Postat av: Sara

En hel vecka sen du uppdaterade? ;) neh, kom igen nu syrran.

2008-10-27 @ 11:54:55
URL: http://saralinneasikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0