Ny design.

Jag är hemma och är sjuk idag så jag tänkte jag skulle ta tag i att snygga till min blogg. Såg ju så trist ut förut. Nu har jag fipplat med det hela dagen och nu är jag äntligen nöjd.

Alla som känner mig vet att jag måste äta typ jämt men idag är jag så sjuk att min aptit är som bortspolad. Ska precis till att äta frukost och jag har varit uppe sen kl: 07.30. Det är kanske en förklaring till att jag fryser så förbannat...

Det ska bli något varmt till frukost/lunch eller jag kanske borde kalla det middag...? Jag är barnsligt förtjust i välling och sen jag slutade dricka vanlig mjölk har jag bekymrat mig över att jag inte kan äta välling som förut. För någn månad sen hittade jag Gyllenhammars Gyllenmust när jag var och handlade och lyckan var total. Jag kan nu göra havrevälling med vilken "mjölk" jag vill. Det är bara att blanda ner gyllenmusten i soja-, havre- eller annan mjölk, värma och äta.



Nu ska jag göra min välling och sedan förflytta mig till soffan och fleecefilten och göra allt för att bli frisk. Det är ju hälsomässa i Sthlm i helgen.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag ääääääääääääääälskar den där nöt- och fruktblandningen! Mumma!

2008-11-06 @ 16:25:09
Postat av: Molly

tittar in...

hoppas att du har haft en bra dag!:)



jag håller med dig om att rostade gryn är riktigt gott i gröt :)



ha en fortsatt bra kväll :) kram

2008-11-06 @ 19:36:10
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Postat av: Molly

tittar in...

hoppas att du har haft en bra dag!:)



jag håller med dig om att rostade gryn är riktigt gott i gröt :)



ha en fortsatt bra kväll :) kram

2008-11-06 @ 19:36:58
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0