Some updates..

Har varit sjukt dålig på att uppdatera på senaste tiden eftersom jag haft fullt upp med att starta upp Hälsoguiden (www.halsoguiden.org) och nu håller jag på att ragga kunder för fullt. Första tiden består av massa marknadsföring och lite rådgivninge men sånt är livet.

Har haft en underbar eftermiddag kväll med syrran idag - åt en supergod sallad på peace&love caféet.

Träningen har legat ungefär som prio 10 den senaste tiden men hittills i veckan har jag hunnit med 2 styrkepass - först mitt värdpass och sen skivstång idag. Yes, jag kommer ha träningsvärk ett par dagar :) Det är sjukt vad muskler kan försvinna snabbt! Nu satsar jag för fullt för att bygga upp min kropp inför Öppet spår 2010.

Tjejmilen gick rätt bra trots att jag var på bröllop dagen innan och dansade till strax efter kl 02, kom hem vid 03 och klev upp strax efter 06. Sprang på 45.46 som är en försämring av tiden från förra året men jag hade heller aldrig räknat med att jag skulle springa snabbare eftersom jag hade total sömnbrist och hade träningsvärk efter en idiotisk intervallträning i Säterdalens trappor. Försämringen var dock endast 17 sekunder.

Jag har några bra recept som är kladdade på några papper som ligger och dammar på bordet bredvid datorn. Nästa gång jag får lite tid över ska jag lägga in dem. Det är recept på en supergod kycklingrätt som jag kallar Hawaii-kyckling och en "nyttig" chokladkaka samt kryddig fisk.

Håll ut så kommer det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0