Trappträning

jag har hittat det ultimata träningsstället och upptäckt att Säterdalen är mycket mer än en folkpark och ett naturreservat. Säterdalen är ett perfekt ställe för intervallträning. De senaste gångerna jag sprungit har det alltid slutat med att jag kört intervallträning i Säterdalens branta trappor. Perfekt träning inför skidsäsongen - svettigt som tusan! Det kan dock vara bra att hålla i räcket på väg ner för när musklerna börjar bli trötta och samla på sig mjölksyra är det lätt att snubbla.


...i min gröna ungdom. :D


Jag sitter här nu efter ett härligt pass i dalen och väntar på att bli lite mindre varm innan jag hoppar in i duschen. När jag duschat blir det en härligt lugn kväll med älsklingen och riktigt god mat. Jag ska laga rotfruktsgratäng med örter och vitlök som jag ska servera till marinerad kycklingfilé och stekta kantareller. Mumma!

 


Kommentarer
Postat av: Mamsen!

Lät underbart allt det där. Både träningen o maten.

2009-10-02 @ 18:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0