Hälsa, hälsa, hälsa överallt!

Idag har jag genomgått min första kursdag i Stockholm. Fördjupningskurs diplomerad kostrådgivare är kursen jag ska gå nu hela denna vecka och hela vecka 43. Jag kommer träffa framstående personer inom hälsa. bl.a. Martin Brunnberg - kursansvarig, Fredrik Paulún, Eva Rusz och Kristina Andersson.

Mina kursdeltagare är fantastiska med olika bakgrunder och alla har mycket att bidra med. Efter endast en dag på kursen vill jag rekommendera den men jag väntar tills den är slut för att komma med en slutgiltig kommentar.

Förresten... Gå in på Hälsoguidens blogg och se vad som hänt Hälsoguiden idag :)

Kommentarer
Postat av: Cizzi

Vad roligt! Den vill jag också gå. Kanske nästa år. Hälsa till Martin från mig!

2009-10-05 @ 20:59:52
URL: http://aktivera.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0